maj 25, 2014




 Den människa som du trodde mådde som bäst och fick alla andra att skratta kanske var just den människan som mådde sämst. Vi kommer alla drabbas av negativa känslor som sorg, ilska, förtvivlan men det är också dem känslorna som bevisar att du är mänsklig


Jag har hjälpt pappa med sortering av dokument på datorn och hittade denna bild och text på ett av Filippas skolarbeten. Jag blev glad samtidigt lite känslosam men man är väl inte mer än kvinna?

Jag ska försöka låna Filippas kamera samt att den unga damen ska ge mig en lektion i PS så ska jag försöka att ta fina kort på svägerskans student som är om några veckor. 

fina syster:

 

Igår jobbade jag på restaurangen och det gick bra. 
Jag trivs och har trevliga kollegor så det kommer nog bli en toppen sommar. 

Fredrik jobbar och sliter och vi letar lägenhet för fullt men det är segt alltså. Dumma bostadsbrist.

Idag är mamma och pappa på Elitloppet. Jag hade inte råd att åka iår. Tråkigt men det kommer fler år. 

Man lär ju passa på att önska mor grattis på morsdag här på bloggen också.


Grattis Grattis!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar