juli 28, 2014




Fånigt glad över mitt köp av tvål och body lotion till badrummet. 

Jag brukar inte gilla färg och mönster men dessa gick hem! 

Har jobbat min första dag idag och det gick så sjukt bra. Så glad och tacksam över mitt nya jobb. 

Men självklart så är jag rejält  tankspridd även om allt är underbart just nu.. En fråga som dyker upp konstant är vart vi ska bo? För och nackdelar.. Vi var iväg och tittade på en super fin 3a i Strängnäs idag men vi ska titta på två till under veckan. 

Men är så rädd att pendlingen kommer att gå ut över jobbet men vi trivs så bra i Strängnäs. Att åka kommunalt skulle ta mig tredubbelt så lång tid. 

Vi känner också att vi börjar känna oss hemma alltså. Vi orkar inte flytta till en nu stad igen. Börja om på nytt ännu en gång med allt praktiskt. Suck... 

Vi tittar även efter ett övernattnings rum till mig i Västerås. Men men vi får se vart det bär av, vi njuter i våran underbara lilla lägenhet nu men när de gäller boende så gäller att ligga steget före hela tiden. 

Annars så händer inte så mycket här hos oss. Vi jobbar och sliter och som de ser ut så är vi inte lediga en enda dag ihop o augusti men det får vi ta igen. 

Imorse när jag vakna så hade Fredrik gjort frukost till mig och skrivit en stor lapp över hur stolt han är över mig och lycka till önskningar. Jises vad glad jag blev alltså. Bästa starten på dagen man kan få! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar