augusti 14, 2014

so long - farewell




Hejsan!

Jag kommer att stänga ner bloggen. 

Jag har tänkt på detta länge och jag vet att jag har sagt det förut men denna gång tror jag inte att jag kommer att ta upp bloggandet igen. 

Jag vet att min mormor, och andra läser min blogg och tycker det är jätte kul att läsa om mitt vardag men nu känns helt rätt att stänga ner.

Filippas reaktion- jaha igen!

jaaa jag vet att jag har tagit blogg pauser, haft lösenord, stängt ner den och tagit upp den igen. 
Men nu är det slut. 

Jag har kommit på att jag mår illa av allt uppkopplande. 
Det är sjukt att man tar med sig mobilen från ett rum till annat när man är hemma. 
Man ser familjer ute på middag som sitter vid telefonerna istället för att prata med varandra.
Man leker med telefonen istället för att gosa och ta vara på den värdefulla tiden man faktiskt har med varandra. Sen så är det lite skrämmande att man inte vet vilka som läser och i vilket syfte.
En gång tiden var jag rankad topp 15 i Dalarna och blev erbjuden att ha reklam på bloggen och få betalt men tackade nej.

Jag är inte längre bort än ett personligt telefonsamtal om man vill veta hur jag mår eller vad jag pysslar med. 

Jag har bloggat i över 10 år (den första bloggen tog jag bort helt därav finns bara några år tillbaka på denna) och jag har delat med mig av många händelser och tankar. 

Det har blivit missförstånd så jag nästan blivit polisanmäld. Jag nästan förlorat vänner för dom har missuppfattat inlägg. Jag har fått nya vänner pga av bloggen. 

Bloggen har självklart hjälpt mig många gånger. 
Jag har ventilerat och haft det som en rolig hobby.

Nåja, jag vill tacka alla som har tagit sig tid och läst min blogg, nya som gamla läsare.
Jag kommer dock ha kvar facebook och Instagram.
Jag kommer ha kvar bloggen då jag har alldeles för mycket bilder som jag inte har sparat men kommer INTE att uppdatera något mer!

Men jag avslutar bloggen det året jag fyller 28. 
Jag har ett otroligt jobb och framtiden ser ljus ut! 

 Alla vet hur jag ska va,
Men jag vill bara va jag.
Just den jag är,
får jag bli så som jag vill.
Eller är min vilja mest till besvär?
@Lejonkungen2




//Rebecca Helena MickaelsDotter Östling 







.:. so long - farewell.:.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar