juli 02, 2014

Full fart!

Vi sov kalas bra i nya lägenheten. Jag var uppe med tuppen och sökte lite jobb och städade lite. 

Sen hämtade vi släpet och sen vidare till tippen. Så skönt att slänga skräp! Jag älskar det! Sen så bar det av till E-Tuna för att köpa en tv bänk. Min snälla mormor och morfar bidrar med en tv till oss. 

Jag gillar höga tv bänkar med fack och man ska kunna stänga in alla tv spel. 
Iframtiden ska den målas vit och så ska jag tapetsera eller sätta tyg för glas dörrarna! 


Köpte även rosor, älskar att ha fina snutt blommor hemma på bordet. 


Imorgon blir det äventyr med mamma och fredag/lördag bjuder på jobb. 

Min bror med familj kanske kommer och sover här i helgen. Det är medeltids marknad i Stallis. 

Matsalen är i samma rum som vardagsrummet men det är en stor öppning (som ett fönster) som ni ser, vilket gör att det känns öppet och luftigt. 



Tänk vilken ny engergi jag har fått av lägenheten. Kanske man ska skaffa instagram nu, lr vad säger du Mia? 

Puss och kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar