juli 03, 2014

Idag har vi varit i näshulta och hälsat på min mormor och morfar. Dom bor i Spanien och är bara hemma några veckor varje år så det gäller att passa på. 

Jag fick världens finaste halsband och två sjalar med ugglor. Jag har tappat räkningen på hur många sjalar jag har men ca 85 st tror jag. 

Vi fick även deras tv och en super skön kontors stol så snart har vi ett komplett hem.  - tack så mycket. 

Ligger i soffan och har ingen lust att laga mat men man lär väl äta något.. 

Igår skaffade jag instagram. Det verkar roligt och Mia var så söt igår och förklarade via sms alla grunder. Haha och jag som ska vara tekniskt. 

Fredriks släkt: bilderna från saras studenten kommer, bara lugn ;) 

Puss och kram 

Lite kort; 





Utsikt från olika fönster, Mälaren, väderkvarnen och kyrkan 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar