juli 18, 2014



Hallå!

Jag är en sliten kvinna. Har så ont i foten (ena hälen) och knät "samma ben".
Fick lov att sjuk anmäla mig idag för jag kan knappt gå . :(

Ligger hemma i soffan med benet högt och massa häst liniment, det hjälper lite iallfal.

Annars så jobbar vi. Jag börjar mitt nya jobb den 28 och den 23 ska jag skriva kontrakt så då kan jag skriva ut min glädje ännu mer här i bloggen!

Vi trivs i lägenheten. är lite fundersamma på hur vi ska göra då mitt nya jobb ligger en bit härifrån men vi försöker ta en dag i taget. Jag kommer pendla till en början.

Jag hade barnen här i natt. Tage älskar Fredrik och dom somnade så sött när dom läste bok igår.
Samuel stackarn har växt värk så det blev inte mycket sömn inatt.
Men igår gick (haltade) vi på medelstidsmarknad, badade och myste med film och glass.

Ska ringa doktorn på måndag för att kolla om de är hälsporre på gång och om jag behöver inlägg för mitt nya jobb är nästan mer krävande.

btw jag har gått ner 5 kilo denna månad, man får tacka all stress på jobbet =)

Men vi lever och mår bra. Nästa helg är vi lediga och då ska vi till Sthlm på släktkalas/fika med farmor, faster mfl. Det ska bli trevligt.

många kramar från lilla mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar