juli 10, 2014









Så underbart lycklig jag blev igår! 

Fick ett glädjande besked, - jag fick mitt dröm jobb. 

Några tårar fälldes ner för min kind av lycka på vägen hem! 

Nu jävlar ska jag slita för att nå toppen. 

Fick så mycket underbar respons igår när jag ringde/sms berättade för mina närmaste. 

Det som alla hade gemensamt  att säga var  - Det är du verkligen  värd.

Blir så glad inombords på folk som faktiskt tror på mig och unnar mig denna lycka! 

Tyvärr kan jag inte gå ut med vad det gäller så här på internet tills kontraktet är påskrivet! 

Har sagt upp mig på restaurangen så efter den 24 juli så är jag inte uppsatt på schema, utan ska  bara jobba om dom ringer mig. 

Det andra jobbet som jag skulle ha jobbat på i höst, har jag mailat för dom svarar inte i telefonen men jag får försöka få tag i dem idag.  Det var alltså också grymt jobb som säljare/receptionst på ett stort gym. Hann jobba där någon dag och det är ett underbart gäng men jag måste tänka på framtiden.


Mums vad livet är underbart ibland! 

Vinden har vänt - Det är MIN tur nu! 


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar